Loader Logo

Frucon² i Lipault z przyjemnością odpowiedzą na Twoje pytania i uwagi. Wybierz temat zapytania.

Napisz do nas :


Napisz do nas :


Skontaktuj się z Obsługą Klienta :


Godziny Pracy Biura :
Poniedziałek - Piątek : 9.00 – 17.00
Prosimy o podanie numeru zamówienia lub numeru konta, który otrzymałaś w momencie składania zamówienia lub w wiadomości email.

FAQ :
Q: Czy mogę zamówić product, którego nie ma w sklepie internetowym?
A: Niestety, w tym momencie nie jest to możliwe.
Q: Kiedy otrzymam moje zamówienie?
A: Zaloguj się na swoje konto klienta by uzyskać numer śledzenia przesyłki lub zajrzyj do wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.
Q: W jaki sposób mogę zwrócić walizkę?
A: Zajrzyj na stronę Wysyłka i Zwroty w celu uzyskania szczegółowych instrukcji.

Serwis:

Zalecamy naprawę walizek marki Lipault w Autoryzowanych Serwisach, w których Twoja walizka zostanie naprawiona z należytą starannością. O ile Twoja walizka może zostać naprawiona w wielu punktach serwisowych, tylko Autoryzowane Serwisy są uprawnione do przeprowadzenia napraw gwarancyjnych. Aby znaleźć najbliższy serwis, kliknij tutaj.
W celu otrzymania szczegółowych instrukcji, przeczytaj zakładkę dotyczącą serwisu w sekcji FAQ.

Wyślij do nas wiadomość email:




LIPAULT POLSKA
Email – sklep.internetowy@samsonite.com
Tel. +48 222 953 966
pon – pt: 10:00 – 17:00