Czego szukasz?
Napisz do nas :
Napisz do nas :
Skontaktuj się z Obsługą Klienta :
Godziny Pracy Biura :
Poniedziałek - Piątek : 9.00 – 18.00
Prosimy o podanie numeru zamówienia lub numeru konta, który otrzymałaś w momencie składania zamówienia lub w wiadomości email.
FAQ :
Q: Czy mogę zamówić product, którego nie ma w sklepie internetowym?
A: Niestety, w tym momencie nie jest to możliwe.
Q: Kiedy otrzymam moje zamówienie?
A: Zaloguj się na swoje konto klienta by uzyskać numer śledzenia przesyłki lub zajrzyj do wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.
Q: W jaki sposób mogę zwrócić walizkę?
A: Zajrzyj na stronę Wysyłka i Zwroty w celu uzyskania szczegółowych instrukcji.
Serwis:
Zalecamy naprawę walizek marki Lipault w Autoryzowanych Serwisach, w których Twoja walizka zostanie naprawiona z należytą starannością.
O ile Twoja walizka może zostać naprawiona w wielu punktach serwisowych, tylko Autoryzowane Serwisy są uprawnione do przeprowadzenia napraw gwarancyjnych.
Aby znaleźć najbliższy serwis, kliknij tutaj.
W celu otrzymania szczegółowych instrukcji, przeczytaj zakładkę dotyczącą serwisu w sekcji FAQ.
Wyślij do nas wiadomość email: